آیا هیچ راهی برای کوچک کردن کیست کلیه به طور طبیعی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ راهی برای کوچک کردن کیست کلیه به طور طبیعی وجود دارد

آیا هیچ راهی برای کوچک شدن کیست های کلیه به طور طبیعی وجود دارد؟ معمولا، پزشکان بیماران توصیه خواهد به حذف کیست کلیه عملیات. اما شما می دانید عمل ممکن است قطعات ما از کلیه صدمه دیده است، در نتیجه به ارمغان بیاورد برخی از دردهای غیر ضروری به بیمار. بنابراین برخی از مردم تعجب اگر راه دیگری است که می تواند کیست کلیه به طور طبیعی کوچک وجود دارد.
آیا هیچ راهی برای کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند کیست های کلیه کوچک و مهار آن را از رشد مجدد در یک راه طبیعی. با کمک این درمان، ما می توانیم درد که کیست را کاهش و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان کیست کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD از طریق سه راه، به شرح زیر ARR بعضی از جزئیات آنها.
1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی را می توان در ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.
2. برای درمان کیست های بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته و در نهایت از بدن حذف با ادرار.
3.In علاوه بر این، در طول فرآیند از درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه . چه چیزی بیشتر، گیاهان در این درمان داشته مجازی قابل تنظیم است. بنابراین بیمار مختلف، دکتر گیاهان مختلف برای آنها با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: